Eleven beskriver utförligt och nyanserat olika typer av konferensanläggningar och deras utbud.
|
Eleven beskriver utförligt olika typer av konferensanläggningar och deras utbud.
|
Eleven beskriver översiktligt olika typer av konferensanläggningar och deras utbud.
|
Eleven beskriver också utförligt och nyanserat olika mötesformer och deras krav på lokaler och service.
|
Eleven beskriver också utförligt olika mötesformer och deras krav på lokaler och service.
|
Eleven beskriver också översiktligt olika mötesformer och deras krav på lokaler och service.
|
Dessutom redogör eleven utförligt och nyanserat, utifrån exempel, för hur kreativa och tillgängliga miljöer kan skapas.
|
Dessutom redogör eleven utförligt, utifrån exempel, för hur kreativa och tillgängliga miljöer kan skapas.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt, utifrån exempel, för hur kreativa och tillgängliga miljöer kan skapas.
|
Eleven planerar och organiserar efter samråd med handledare enklare arrangemang.
|
Eleven planerar och organiserar efter samråd med handledare enklare arrangemang.
|
Eleven planerar och organiserar i samråd med handledare enklare arrangemang.
|
I planeringen väljer eleven efter samråd med handledare möblering och teknisk utrustning som passar för arrangemanget.
|
I planeringen väljer eleven efter samråd med handledare möblering och teknisk utrustning som passar för arrangemanget.
|
I planeringen väljer eleven i samråd med handledare möblering och teknisk utrustning som passar för arrangemanget.
|
Eleven utför efter samråd med handledare iordningställande av lokaler och andra enklare arbetsuppgifter, med ett resultat som uppfyller fastställda kvalitetskrav.
|
Eleven utför efter samråd med handledare iordningställande av lokaler och andra enklare arbetsuppgifter, med ett resultat som uppfyller fastställda kvalitetskrav.
|
Eleven utför i samråd med handledare iordningställande av lokaler och andra enklare arbetsuppgifter, med ett resultat som uppfyller fastställda kvalitetskrav.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet teknisk utrustning.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet teknisk utrustning.
|
Dessutom arbetar eleven hygieniskt och ergonomiskt vid upp- och avdukningar.
|
|
Dessutom arbetar eleven hygieniskt och ergonomiskt vid upp- och avdukningar.
|
Under arbetets gång upptäcker eleven eventuella problem som uppkommer och löser dem efter samråd med handledare.
|
Under arbetets gång upptäcker eleven eventuella problem som uppkommer och löser dem efter samråd med handledare.
|
Under arbetets gång upptäcker eleven eventuella problem som uppkommer och löser dem i samråd med handledare.
|
Eleven arbetar med hänsyn till hälsa, miljö, ekonomi och säkerhet utifrån lagar och andra bestämmelser.
|
|
Eleven arbetar med hänsyn till hälsa, miljö, ekonomi och säkerhet utifrån lagar och andra bestämmelser.
|
Dessutom värderar eleven med nyanserade omdömen arrangemangets säkerhet samt ger förslag på hur säkerheten kan förbättras.
|
Dessutom värderar eleven med nyanserade omdömen arrangemangets säkerhet.
|
Dessutom värderar eleven med enkla omdömen arrangemangets säkerhet.
|
Eleven anpassar med säkerhet sitt arrangemang efter målgruppen och motiverar utförligt och nyanserat hur anpassningen är gjord.
|
Eleven anpassar med viss säkerhet sitt arrangemang efter målgruppen och motiverar utförligt hur anpassningen är gjord.
|
Eleven anpassar med viss säkerhet sitt arrangemang efter målgruppen och motiverar översiktligt hur anpassningen är gjord.
|
Eleven samarbetar och kommunicerar med säkerhet med både kunder och medarbetare samt anpassar med säkerhet sitt språk efter situationen.
|
|
Eleven samarbetar och kommunicerar med viss säkerhet med både kunder och medarbetare samt anpassar med viss säkerhet sitt språk efter situationen.
|
Dessutom utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet och kommunikationen kan förbättras.
|
Dessutom utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen.
|
Dessutom utvärderar eleven sitt arbete och resultat med enkla omdömen.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|