Eleven beskriver utförligt och nyanserat olika lagers struktur och funktion samt ger exempel på materialflöden.
|
Eleven beskriver utförligt olika lagers struktur och funktion samt ger exempel på materialflöden.
|
Eleven beskriver översiktligt olika lagers struktur och funktion samt ger exempel på materialflöden.
|
Eleven beskriver också utförligt och nyanserat plocklagers struktur, styrning och betydelse.
|
Eleven beskriver också utförligt plocklagers struktur, styrning och betydelse.
|
Eleven beskriver också översiktligt plocklagers struktur, styrning och betydelse.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt och nyanserat lagrets roll i kedjan från producent till kund.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt lagrets roll i kedjan från producent till kund.
|
Dessutom beskriver eleven översiktligt lagrets roll i kedjan från producent till kund.
|
Eleven planerar och genomför efter samråd med handledare och i bekanta och nya situationer plockning, packning, lastning och lastsäkring av varor i olika typer av plocklager.
|
Eleven planerar och genomför efter samråd med handledare och i bekanta och delvis nya situationer plockning, packning, lastning och lastsäkring av varor i olika typer av plocklager.
|
Eleven planerar och genomför i samråd med handledare och i bekanta situationer plockning, packning, lastning och lastsäkring av varor i olika typer av plocklager.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet rutiner för materialstyrning.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet rutiner för materialstyrning.
|
Eleven emballerar och använder med säkerhet förpackningar enligt praxis.
|
|
Eleven emballerar och använder med viss säkerhet förpackningar enligt praxis.
|
Dessutom utför eleven efter samråd med handledare avancerade prognoser och dimensioneringar av olika lagerytor för ett optimalt varuflöde.
|
Dessutom utför eleven efter samråd med handledare prognoser och dimensioneringar av olika lagerytor för ett optimalt varuflöde.
|
Dessutom utför eleven i samråd med handledare enkla prognoser och dimensioneringar av olika lagerytor för ett optimalt varuflöde.
|
|
|
Eleven arbetar ergonomiskt, säkert, miljömässigt och kvalitetsmässigt utifrån lagar och andra bestämmelser som reglerar arbetet.
|
|
|
Eleven tar ansvar för kundens egendom samt för lokaler och utrustning.
|
Dessutom samarbetar eleven och medverkar till att upprätthålla och utveckla samarbetet för att nå planerade resultat.
|
Dessutom samarbetar eleven och medverkar till att upprätthålla samarbetet för att nå planerade resultat.
|
Dessutom samarbetar eleven för att nå planerade resultat.
|
Resultatet av elevens arbete är gott.
|
|
Resultatet av elevens arbete är tillfredsställande.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|